proces


BRANDING | STRATEGIA | KOMUNIKACJA


ARCHITEKTURA | ARCHITEKTURA WNĘTRZ | DESIGN


GRAFIKA UŻYTKOWA | NARZĘDZIA KOMUNIKACJI

  1. 01. koncept


    BRANDING | STRATEGIA | KOMUNIKACJA

    koncept miejsca opracowywanie konceptu i marki miejsca - wyjściowej inspiracji dla jego powstania, grupy odbiorców, strategii i sposobu funkcjonowania, charakterystycznych cech, wyróżniających elementów, języka komunikacji oraz rodzaju oferty i asortymentu
    nazwa miejsca
    benchmarking analiza najlepszych przykładów podobnych miejsc wyróżniających się w swojej kategorii
    pozycjonowanie określenie kluczowych cech wyróżniających miejsce w kontekście konkurencji
    service standards opracowanie standardów dla obsługi/personelu - sposobu zachowania, wyglądu uniformów, procedur obsługi i metod reakcji
    concept book opracowanie książki miejsca opisującej kluczowe cechy miejsca, aranżację wnętrz, charakterystyczne elementy wizualne i sposób komunikacji
    audyt funkcjonowania i spójności miejsca opracowanie listy wskazań poprawiających standard obsługi i oferty funkcjonującego już lokalu

  2. 02. przestrzeń


    ARCHITEKTURA | ARCHITEKTURA WNĘTRZ | DESIGN

    projekty wstępne projekty funkcjonalno-przestrzenne służące zbadaniu potencjału rozważanych lokalizacji
    projekty koncepcyjne wnętrz
     projekty funkcjonalno-przestrzenne z propozycjami rozwiązań stylistycznych i materiałowych oraz wstępnym doborem wyposażenia
    projekty wykonawcze wnętrz kompleksowe projekty rozwiązań przestrzennych, funkcjonalnych i estetycznych wraz z doborem materiałów wykończeniowych i elementów wyposażenia
    projekty architektoniczne i branżowe projekty budowlane oraz wykonawcze z wymaganymi uzgodnieniami i uzyskaniem koniecznych pozwoleń
    projekty technologiczne dla lokali usługowych, w tym projekty technologii kuchni
    projekty zmiany sposobu użytkowania indywidualnych lokali lub całych budynków
    projekty wyposażenia i mebli autorskich dedykowanych konkretnemu miejscu
    projekty stoisk wystawienniczych na potrzeby targów i spotkań branżowych
    rekomendacje wykonawców i dostawców firm budowlanych, wykonawców instalacji, wykonawców prac wykończeniowych, producentów i dostawców materiałów i elementów wyposażenia
    nadzory autorskie pełnione podczas realizacji inwestycji

  3. 03. identyfikacja


    GRAFIKA UŻYTKOWA | NARZĘDZIA KOMUNIKACJI

    projekty logotypów
    projekty key visual opracowanie charakterystycznego motywu graficznego do stosowania w elementach identyfikacji wizualnej
    projekty elementów identyfikacji wizualnej wizytówki, ulotki, foldery, etykiety, zaproszenia, karty menu, karty klubowe, plakaty, szyldy, neony, bannery, oznakowanie pojazdów
    projekt elementów informacji wizualnej we wnętrzach
    projekty opakowań produktów, opakowań na wynos
    projekty odzieży 
    uniformów, odzieży firmowej
    id manual wytyczne dla stosowania elementów identyfikacji wizualnej
    projekty gadżetów wizerunkowych i promocyjnych


© BUCK.STUDIO

BUCK.ARCHITEKCI